24 חכי"ם מהליכוד: לחוקק את חוק ההסדרה למנוע פינוי עמונה

שלום בידרמן 2 Comment on 24 חכי"ם מהליכוד: לחוקק את חוק ההסדרה למנוע פינוי עמונה

במושב הקודם של הכנסת עלתה הצעת החוק, אלא שישיבת ראשי הקואליציה עם נתניהו,הוחלט להוריד את חוק ההסדרה מסדר היום של ועדת שרים לחקיקה

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות הדיווחים על כישלון המתווה של היועמש להסדיר את  עמונה חתמו הערב 24 חברי סיעת על קריאה לחוקק במיידי את חוק ההסדרה על מנת למנוע את פינוי עמונה ולהסדיר את ההתיישבות אחת ולתמיד.

בין החותמים-9 שרים,יו"ר הקואליציה ויו"ר הכנסת.

אתר סרוגים מזכיר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר טירפד את הצעת החוק פעמיים. ב-2012, הפיל הצעת חוק דומה של חברת הכנסת דאז זבולון אורלב, שנועדה להציל את הישוב מגרון. נתניהו הפעיל משמעת ממשלתית שגרמה להפלתה ברוב של 69 מתנגדים מול 22 תומכים.

במושב הקודם של הכנסת עלתה הצעת החוק, אלא שישיבת ראשי הקואליציה עם נתניהו,הוחלט להוריד את חוק ההסדרה מסדר היום של ועדת שרים לחקיקה.

Document-page-001-515x728

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אם היה חזית אחידה בעניין עם החרדים, ראש הממשלה לא היה יכול לעמוד בלחצים של חזית משותפת
    אבל הבעיה שאין כזו חזית אמיתית, כי נפתלי בנט מתנכל לחינוך החרדי,ומרסק מוסדות עם ביקורות וחסימות תקציביות,וביטולי רשיונות
    של מוסדות חינוך חרדים רבים, מה שאינו מעז לעשות לערבים
    בנט לא מעביר תקצוב 75% למוכש"ר ו55% לפטור כפי שמתחייב במינימום של הגינות וכפי שקובעים ההסכמים הקואליציוניים ומפלה את מוסדות המוכש"ר החרדים לעומת המוסדות הערבים נוצרים, במצב שכזה אמנם הוא מקבל חיוך מאולץ מליצמן (משאר החכי"ם החרדים לא!)
    אבל מעבר לזה אין לו שום תמיכה בדברים החשובים באמת לציבור הסרוגים
    בנט במו ידיו פוגע באינטרסים של הציבור הדתי לאומי ומעדיף התעסקות של הרס מוסדות החינוך החרדי, ומאלץ כעת מאות מוסדות מוכש"ר
    לעתור לבג"צ בכדי שיקבלו את המגיע להם ולא יופלו לעומת מוסדות ערבים שאושר עבורם תקצוב 50 מליון ש"ח! (כן בנט מעביר תוספת 50 מליון ש"ח לערבים שמגדלים עוד דור של שנאה ליהודים)
    ידע הציבור וישפוט!